halaman

Thursday, February 3, 2011

Kepada Peminat-Peminat Fanatik Manga ! !



sbenarnye aku da xde idea nk post ape pulak kali ni..
tp aku rse cm nk share sikit minat aku ngn korang, mne la taw kot2 kalau
ada yg mmpunyai minat yg sama ngn aku.. ape yg aku nk share kali ni mnkin
byk dpt mmbantu peminat-peminat komik manga kt lua sana. kalau korang salah
sorang peminat manga, msti pening pala sbb tiap2 bulan korang nk kena asing kn
duit utk beli komik kn??


lagi terok bila korang baca sampai 2 atau lebih jenis komik pd masa yg sama..
lpas ni korang x paya nk membazir beli komik lg da.. korang cuma
 psang internet kt rumah korang n baca komik secara online.
selain korang bole online facebook korang, mcm2 bnde lg bole buat..
 banyak laman web yg mnyediakan komik
online ni sbenarnye kalau korang pndai cari..


salah satu yg boleh aku cadangkn kt korang ialah laman yang ni..
selain percuma, komik online ni jugak keluar awal dari komik yg
 korang beli tiap2 bulan tu.. mungkin ramai yg dah tau bnde ni..
 tp kpd yg baru je taw ari ni.. selamat mencuba.. ^_^

2 comments:

Popular Posts