halaman

Saturday, May 7, 2011

sakit mate wooiii.



ape kne mngena plak tajuk sakit mate ngn gmbar welder dlm entry aku kali nih?
haa.. ni la yg nk cternye ni. sbenarnye aku ada klas welding arini <6/5/211>.. kalo korang nk taw welding ni mmg syok giler < x taw la bg korang lak kan> dsebabkan tlalu syok aku ber"welding" arini, aku pon lupa lak nak pakai faceshield@.k.@pelindungmuka tu... memula mmg la syok, tp side effectnye aku kene sakit mata yg kritikal sampaikan aku langsung x bole bukak mate, rase cm bebola mate aku di cencang halus, pedih woiiii. lepas aku habis ber"welding", ptd td jgk aku tros kene sakit mata ni.. tp alhamdulillah la skg da bole bkk mate aku.. wlopon asik berair n pedih je mate aku ni, tapi lepas gak la ku kua g karoke td.. sakit tu sakit jgk, yg penting msti enjoy.. haha..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts