halaman

Thursday, November 1, 2012

AMAT SENIN THE TIMELINE



Assalamualaikum & salam sejahtera..

Sape la agaknye Amat Senin ni kan? yang bergambar ngan aku kt dalam gamba atas ni la Amat Senin.. hehe.. Dia ni anak buah aku yang ke-3, anak sulong kepada kakak aku yang ke-3 jugak. Kalau korang follow blog aku sebelom ni, aku penah beberapa kali post entry psal budak kecik yang comel ni.. :))
Antaranya  entry nye adalah:





Kalau korang nak tau, die ni memang sangat la aktif, tiap hari kitorang pening pale nak layan die. & tiap2 hari jugak kitorang x kering gusi dgn telatah die, lebih2 lagi die da petah becakap skarang. kalau lah aku dapat tunjuk kat korang telatah die betukar jd "otromen" or jadi "robot", korang pon mesti pecah perut jugak.. 

So hari ni aku saje nak share ngan korang beberapa keping gamba anak buah aku yang capang n sepet ni.. ;D



<click to enlarge>

<click to enlarge>


<click to enlarge>
<click to enlarge>

<click to enlarge>

<click to enlarge>

gambar yang ni kelaka sangat2 sebab mase tu die jumpa markerpen n conteng muka die.. pastu die g jumpa mak die kat dapur n tanye "encem tak abg?" hahahahaha.. ;)) 

<click to enlarge>

<click to enlarge>

Amat Senin n sepupu die Umie Qasrina

<click to enlarge>

<click to enlarge>

bakal pengganti Man Kidal.. haha.. ;))

<click to enlarge>



<click to enlarge>

ni mase die mengacau aku nak main game kt dalam bilik.. sibuk nak pinjam spek mate aku.. haha.. ;))

<click to enlarge>

"pokde, abg nk pinjam cermin mate" haha.. ;))

<click to enlarge>

<click to enlarge>

Sekian entry aku psal Amat Senin ni untuk hari ni.. ;))






No comments:

Post a Comment

Popular Posts