halaman

Thursday, May 26, 2011

Letih weyh.


assalamualaikum.. 
rasenye lame aku x post entry baru kn? bukan ape.. semenjak2 mnjak n bermenjak-menjak2 da dekat2 ngn final ni aku terlalu bizi giler.. assigment mencurah2 banyaknye.. letih doe.. ni pon smggu dua ni tiap malam asik tido kul 3-4 pagi je.. aduss... letih letih.. nasib baik 3 mnggu je lagi nk cuti sem.. aku pon x paham nape sem ni aku bizi giler. xpe la, pape hal pon caiyok caiyok!!! zaidi.. hahaha.. ok la.. nk smbung wt assigmnet.. huhu.. 

Sunday, May 15, 2011

Pokde rindu kamoo laaa..


comel x?
hahaha.. klo korang nk taw, ni lah anak buah aku yg paling aku sayang sekali..

Monday, May 9, 2011

selamat hari ibu..


SELAMAT HARI IBU!!
entry aku kali ni ditujukan khas kpada mak aku yg comel, cun cantik, lawa kt rumah tu.. haha.. kepada emak, minta maaf ye mak, lambat sikit wish kat mak, dpd smalam lg nk tulis entry ni.. tp tlupe lak, bzi sikit la mak..hehe.. pape hal pon edy nk ucapkan Selamat Hari Ibu kt mak. smoga mak sihat sntisa n panjang umo, nnt bole tgk edy blaja tinggi2.. haha... dksempatan ni jgk.. edy nk mnx halal makan minum edy, thanx sbb jaga edy daripada tapak kaki edy besar 2 jari mak sampai la tapak kaki mak plak besa 2 jari edy.. insyaallah 12-13 bln 6 ni edy balik mlake.. tggu ye mak.. Edy sayang mak..^_^


Saturday, May 7, 2011

Popular Posts