halaman

Tuesday, October 30, 2012

10 SEBAB KENAPA LELAKI TAK NAK KAHWIN


Assalamualaikum..

Korang mesti tertanya tanya kenapa segelintir lelaki xnak kahwin awal, or xnak kahwin langsung. Kalau ditanya, kadang2 lelaki akan bagi jawapan nak enjoy dulu puas2 baru nak kahwin. Tapi di sebalik alasan tu ada tersirat alasan tersendiri kami sbagai kaum adam. Kahwin ni bukan la mudah macam mase kite main kahwin2 mase kecik2 dulu. Kahwin ni satu tanggungjawab yang amat besar perlu dipikul oleh kaum adam. Segala benda perlu di pertimbangkan, selain daripada tu, dosa pahala isteri jugak jadi tanggungan suami. So kahwin ni bukan la boleh di amek ringan. 

Monday, October 29, 2012

KENAPA LELAKI TINGGALKAN WANITA



Hubungan yang bermula bahagia boleh berakhir dengan kehancuran.
Kenapa pasangan anda sanggup meninggalkan anda?

Pernahkah anda terfikir apakah sebab utama yang menyebabkan pasangan anda (kini bekas pasangan) sanggup melepaskan ikatan cinta terhadap anda dan memilih insan yang lain sebagai ganti?
Mengapa Lelaki Meninggalkan Wanita

Lelaki adalah makhluk yang ego. Namun, lelaki tidak suka menyakiti hati wanita. Lelaki dijadikan Tuhan untuk mejadi khalifah di muka bumi ini. Dan sebagai seorang yang bergelar pemimpin, lelaki memerlukan satu benda yang teramat penting sekali. Benda ini berbentuk perasaan.

Saturday, October 27, 2012

POLKA DOT APAM

<click to enlarge>
Assalamualaikum..

Kalau tengok pada gamba mesti nampak sedapkn?  memang sedap pon pada hal nye. haha... kalau korang nak tahu, ni lah dye kuih "Apam Polkadot Berintikn Blueberry", kuey ni akak aku buat petang td, sbenarnye ni first time aku tgk kuey ni. memang sedap giler. tapi proses nk buat kuey ni memang memerlukan kesabaran yang tinggi.

Friday, October 26, 2012

MAKIN GEMUK


Assalamualaikum..

Semenjak2 menjak ni aku asik tenggelam timbul je kn? kadang2 ada, kadang menyepi sampai 3-4 bulan.. bukan ape, psal aku agak bzi kebelakangan ni. 

Nak di pendekkan cerita, disebabkn terlalu banyak keje dalam tempoh beberapa bulan ni, sampai aku x sempat nk jaga diet makanan aku. hingga sekarang ni, berat aku da naek hampir 20kg. kalau la aku ni gegurl, ni pasti mimpi aku yang paling ngeri.

Popular Posts