halaman

Sunday, May 15, 2011

Pokde rindu kamoo laaa..


comel x?
hahaha.. klo korang nk taw, ni lah anak buah aku yg paling aku sayang sekali..
nme dye amat senin <bulan nama sbenar> sbenarnye tujuan aku post entry aku kali ni psal aku rndu giler kt dye.. wawawwwa.. lame aku x jumpe dye.. x pe amat senin ea.. sbulan g pokde balik mlake yer. bru2 nih family aku kol, bg taw dye da bole bcakp.. hahaha sukenye aty aku.. anak abuah aku ni sbenarnye bwu setaon bpe bulan je umonye.. tp mcm2 da pandai, dye mmg lasak giler, klo korang tgk pd pix tu pon da bole nampak kenakalan dye.. nme dye mmg sdap giler.. smpai aku pon x taw nk eja cmne... klo x silap aku nme dye zufaraimi kot.. tapi aku pggil dye amat senin je.. psal dye lahir ari isnin n datok dye pon pggil nme tu.. sampai sini je la entry aku kali nih.. bye amat senin.. hahaha


*p/s: kpd akak aku.. sory klo aku salah eja nme anak ko... haha tu la.. len kali ltak la name Abu ke, Ali ke, snang sikit aku nk eja.. =D

No comments:

Post a Comment

Popular Posts