halaman

Friday, October 26, 2012

MAKIN GEMUK


Assalamualaikum..

Semenjak2 menjak ni aku asik tenggelam timbul je kn? kadang2 ada, kadang menyepi sampai 3-4 bulan.. bukan ape, psal aku agak bzi kebelakangan ni. 

Nak di pendekkan cerita, disebabkn terlalu banyak keje dalam tempoh beberapa bulan ni, sampai aku x sempat nk jaga diet makanan aku. hingga sekarang ni, berat aku da naek hampir 20kg. kalau la aku ni gegurl, ni pasti mimpi aku yang paling ngeri.


Banyak dah seluar n baju peberet aku da menyendat.. huhu.. sedey plak rasenye. Tp x pe, dalam perancangan aku, aku nk diet balik tahun depan, nk mula besenam n main gym balik.. nnt ksian plak kat awek aku a dapat pakwe gemokss.. opss haha.. btw, dikesempatan ni aku nk mngucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA DAN SELAMAT MENJALANI IBADAH KORBAN"


<click to enlarge>

ni la gambar tebaru aku, nmpak gemok dah kn? haha



No comments:

Post a Comment

Popular Posts